[ LUGOS ] NTHelp lista: NTHelp novice (fwd)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Apr 18 17:53:28 CEST 1999

Ernest Zejn wrote:

> niti ne. nisem zagrizeni fanatik, ampak sem svojo odlocitev skrbno izbral
> in na podlagi daljsih testov. mislim, da se takim naslovom lahko (in verjetno
> vecina na tej listi) samo nasmehnem in prosim, da v bodoce takih amaterskih
> primerjav, clankov ipd.  ne tlacite na listo. morda to bolj spada v Slovenske novice?

Za mindcraft sicer ne vem.... Vendar mislim, da je tole reakcija M$ na
Linux. Vem pa, da so bile nekatere PC revije (kot je recimo PC Magazine,
Byte nekoliko manj), ki so to isto pocele z:

VMSjem (bivsi digital)
UNIXom
Solarisom posebej
Novell netwareom
IBM OS/2

Vedno je bil naslov v stilu: NT vs <tisti nekdo drug z zgornjega spiska>

In potem primerjava gor in dol, kjer so bili NTji boljsi. Ko jim je pa
zmanjkalo argumentov (ki so jih sproducirali), potem so se sli
"primerjava kljukic", t.j., ce NTji majo, je kljukica, sicer ni
kljukice.

In potem je recimo bilo:

     Solaris | NT
Kompatibilnost z Win 3.11
kompatibilnost z Windows for Workgroups
kompat. z Windows 95
kompatibilnost z windows workstation

in povsod je bil pri NTjih plus, oziroma kljukica, pri solarisu pa crna
pika. Ceprav niti niso definirali pojma, kaj pomeni biti "kompatibilen".

Zame hitrostni testi niso relevantni, razen ce niso narejeni s strani
kaksne SPEC organizacije ali cim podobnim, ki NIMA INTERESA vplivati na
rezultate. Primerjava platform je ze tako vprasljiva, no.

ALi bodo taki clanki vplivali na morebitne poslovne uporabnike? Na
nekatere gotovo. Na tiste, ki sicer niso racunalnicarji, so pa v procesu
odlocitve ali se bo slo na en ali na drug sistem kljucni.

Za ostalo vecino bi pa rekel, da glede na to, da je Linux prakticno
zastonj, da bodo morebiti le poskusili z Linuxom. Saj uporabniki, vsaj
vecina, niso bedaki. V hitrostnih testih je recimo NT vedno zmagal pred
novellom. Moja osebna izkusnja je, da je slabsi in to lahko pokazem z
meritvami (bom rekel objektivnimi testi). Gotovo so se taki uporabniki,
kot jaz, ki vedo, da vsega ne gre verjeti tem testom.

=b
mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676