[ LUGOS ] Mail, ID, jaz bednik.

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Tor Apr 6 15:25:21 CEST 1999

Podatki: uporabljam Smail 3.2.0.102 na Debian sistemu.
Mail dobivam s fetchmailom z arnesa, ves mail sprejemam prek
forwarderja na writeme.com.
Kot client uporabljam balso, v kateri imam from in reply-to nastavljen
na polz na writeme.com

Obenem sem ob konfiguraciji nastavil smail tako, da misli, da se moj
sistem predstavlja tudi kot writeme.com To sem storil zato,
da zadeva posilja naprej moje maile. Na domaci mrezi ima moj
racunalnik naslov mojastwar.burek.net in je obenem nameserver.

1. vprasanje:
  Kako naj zadevo skonfiguriram tako, da bo maile za polz na writeme.com
  pustila na moji masini, vse ostale pa poslala ven ?

2. vprasanje:
  Ze nekajkrat se mi je zgodilo, da sem dobil od kaksnega mail serverja
  reply: <polz na mojastwwar.burek.net>... Sender domain must exist.
  Kaj je narobe, kako naj to popravim.

3. Ze veckrat sem dobil pritozbe, da moji maili niso berljivi v
 nekaterih verzijah PINE. Kaj storiti, da se to popravi ?

Vsi odgovori so lahko tudi samo pointerji na dokumentacijo, ki naj jo
preberem. Bi pa bil seveda najbolj vesel konkretnih nasvetov, napotkov,
 config. file-ov s komentarji...

Hvala!

Dodatne informacije o seznamu Starilist