[ LUGOS ] NTHelp lista: NTHelp novice (fwd)

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Ned Apr 18 14:25:53 CEST 1999

Ave,

mogoce samo to: omenjeno Mindcraftovo studijo je sponzoriral kdo
drug kot Microsoft, server z NTji je bil maksimalno sfriziran,
medtem ko se pri Linuxu niti za vso memorijo niso potrudili -
prepoznal in uporabljal je 1G od 4G, kako so skompajlali kernel
niso nic rekli itd itd. Za posteno primerjavo bi morali najti
tudi enega zagrizenega Linuxasa, da bi bil tudi Linux optimiran
(in Apache tudi, ker ni bil). Ker kolikor je meni kot laiku
znano, je brzina odvisna celo od tega, s kaksnimi switchi je bil
kernel preveden in podobno.

Mindcraft je menda znan po tem, da stranka pove, kaksen test naj
naredijo, in Mindcraft to potem izvede po narocnikovih zeljah.
Bojda so se za tako potvorbo rezultata morali kar potruditi, in
ocitno so se, saj je po mojem nemogoce, da bi bil gizmo, ki ima
del GUIja kar v jedru, toliko hitrejsi. In ki je znan, da ne more
v intranetu pumpati podatkov sem in tja s hitrostjo, ki jo
zahteva gigabit ethernet - asbsolutni rekord (meni znan) s hudim
friziranjem sistema je nekaj cez 400 Mbps, mislim da okoli 420,
medtem ko so Netware 5 in nekaj variant UNIXa (mdr. se spomnim
Linuxa, Solarisa in HP-UX) zadevo povsem spodobno obvladali.

Jernej

DAVID DELIBASIC wrote:

> [14.04.99] Linux proti Windows NT

[... nekaj drugih testov ...]

--
''You know and I know what being President  means,  young  Zaphod.
You  know because you've been it, and I know because I'm dead and

Dodatne informacije o seznamu Starilist