[ LUGOS ] Festival računalništva

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Ned Apr 18 12:12:01 CEST 1999

Pozdravljeni,

naslednjo soboto (24.4.1999) bo na Fakulteti za računalništvo v
Ljubljani potekal celodnevni festival računalništva. Poleg
tradicionalnih srednješolskih tekmovanj iz računalništva v treh
težavnostnih skupinah prireditev spremljajo še različna osnovnošolska
tekmovanja in tri tekmovanja v času pred razglasitvijo. Ta tri nova
tekmovanja so tekmovanje iz najlepše domače strani srednje šole,
tekmovanje iz dirkanja (igrica) in tekmovanje iz Unixa.

Posebej opozarjam na to zadnje tekmovanje iz Unixa, ki se ga lahko
udeležite vsi, ki ste srednješolskih let. Tekmovanje je primerno za vse,
ki poznate kaj od naslednjega:
* algoritmi,
* programiranje v ukazni lupini
* uporaba cevovodov (angl. pipe),
* pomen in uporaba regularnih izrazov.

Dovoljena je uporaba ukazov po standaru POSIX.1 in skriptnih jezikov,
kot so sed, awk in perl. Jeziki, kot sta C in pascal, niso dovoljeni.

Tekmovanje je primerno tudi za novince. Začelo se bo ob 14:00
uri na FRI, prostor (učilnica) bo javljen pravočasno.

Ob tem vabim tudi vse, ki bi želeli sodelovati pri popravljanju nalog,
da se mi oglasijo na moj e-naslov. Tekmovalna komisija se sestane ob
13:20 v prostorih, rezerviranih za popravljanje.

Posebno opozorilo: celotna prireditev poteka le na Fakulteti za
računalništvo in ne delno tudi v prostorih HERMES SoftLaba, kot je bilo
prvotno načrtovano.

Lep pozdrav,
Aleš

--
Aleš Košir        HERMES SoftLab, Litijska 51, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Phone: +386 (61) 1865 303                          Fax: +386 (61) 1865 270

Dodatne informacije o seznamu Starilist