[ LUGOS ] Linux v RR

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Apr 27 11:09:24 CEST 1999

Igor Furlan wrote:

> PERL !!

Odvisno kaj rabis:

a) Perl, ce imas obdelavo stringov in teksta
b) shell language, ce mislis poganjati kaksne skripte, ki kaj sarijo po
disku

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676