[ LUGOS ] newbie vprasanja

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Pon Apr 12 22:41:56 CEST 1999

Bostjan Vlaovic wrote:

> Zdravo!

> Mislim,d a Mozilla zere malo prevec pomnilnika,

    baje je najnovejsa verzija samo okrog 1.5MB

> Ce bos poganjal samo Mozillo potem ne potrebujes window managerja.

     hmmm in kako naj jo pozenem ???  Na svoji LINUX skatli najprej
    pozenem X11 in  window managerja  in nato sele pozenem
     NETSCAPE....  ( kar je v bistvu mozilla)

    A mi lahko malo razlozis zakaj bi ne rabil WM ??  Ce je to res,
    sem samo vesel

> Ne vem ce sem te pravilno razumel, toda ce milis na CGI= Common Gateway
> Interface,

     ne ne   sem rekel GGI  in  to sem tudi mislil
http://www.ggi-project.org/

> A ti mislis prav procesorsko plato z "all inclusive" narediti?

 ja  to je moja ideja , ja

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist