[ LUGOS ] RedHat

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Apr 14 12:52:35 CEST 1999

A ti si na Jerovsku Network technical support ??!!!

A pa ti ves, kako proxy dela ?? Ce ces na Linuxu pridt na proxy, si vpisi
v lynx ali netscape pac proxyjev IP in port in to je to, ce vidis tiste
NTje lokalno.
V TCP/IPju se ti pa ni treba nic prijavljati na domeno.

Upam pa, da ne mislis, da bos iz Linuxa pridel ven na internet z kakim
pingom ali cem podobnim..
Za kaj takega bos moral skonfigurirati linux, da dela masquarading in
zamenjati tiste vase NTje.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist