[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Apr 29 14:15:49 CEST 1999

Andraz Sraka wrote:

> Kako bi pa kaj prisla v postev .. Red Hat distribucija (npr 5.2 ali 5.0). Kajti
> trenutno imam doma samo te dve distribuciji + Slackware 3.4, katerega pa nisem
> se nikoli instaliral... Bi se dalo z RH 5.2 lepo po mrezi narediti instalcijo ?!
> Sam manjsi problem je, da na drugi strani laufa NT ?! Sicer tudi RH5.2, vendar
> mi se ni ratalo, da bi uspel nastimati FTP .. itd ?! Kako to naredim ?

Jaz imam instalacijo RedHata na /home/ftp/pub/redhat, potem pa exportiram direktorij
read-only za celo domeno preko NFSja. Potem pri instalaciji izberem opcijo preko
NFSja. Jasno, rabiš dve UNIX mašini.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 609 645 256
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist