[ LUGOS ] X mailer za vec accountov

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Tor Apr 6 17:49:07 CEST 1999

Ave,

> Uff, si pa postavil strasno nejasno vprasanje. Kaj pravzaprav ti
> razumes pod mailer:
>  - Mail Transport Agent (MTA) [npr. sendmail],
>  - Local Delivery Agent (LDA) [npr. procmail],
>  - Mail User Agent (MUA) [npr. pine]?
>
> Ker govoris o Xih, bi clovek rekel, da imas v mislih MUA, saj je pri
> ostalih dveh govoriti o Xih brezpredmetno.

Tocno. Vprasanje res ni bilo do picice definirano, vendar so X
zanesljiv znak, o cem tece beseda.

> Ampak po drugi strani je razporejanje mailov v folderje stvar LDA.

Si kdaj poganjal Netscape? Edit | Mail Filters... je zame popolnoma
zadovoljiv - zelo redko zgresi kak mail in ga ne pospravi, kamor
sodi. Ce to deluje, se ne mislim ubadati s procmailom ali eximom.

> Hmm... In kako za bozjo voljo si mislil tole o podpori vecim
> accountom? Ce ze sprasujes na LUGOS mail listo, najbrz nameravas to
> poganjati na Linuxu ali vsaj kaksnem Unixu in tam praviloma vsi
> "mailerji" delajo za vse accounte na masini pa magari jih je 10000.

Tu pa vprasanje res ni bilo jasno: v mislih sem imel mail agent,
ki hkrati pobere posto za vec ISP accountov z vecih POP serverjev,
npr. s pop.siol.net za user na siol.net, z mail.uni-lj.si za
user na uni-lj.si itd.

Netscape je, ceprav pocasen, fleten in zadosca mojim zeljam, razen
te zadnje - zakaj te moznosti se niso naredili, mi ni jasno.

Torej, je kaj takega na voljo?

Hvala, Jernej

--
''You know and I know what being President  means,  young  Zaphod.
You  know because you've been it, and I know because I'm dead and

Dodatne informacije o seznamu Starilist