[ LUGOS ] newbie vprasanja

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Apr 12 21:49:24 CEST 1999

Zdravo!

> D) na tem OS-u ( LINUX) bi naj laufala samo
>    ENA APLIKACIJA... in to je BROWSER z E-mailom
>    ( Mozilla je pravi kandidat)

Mislim,d a Mozilla zere malo prevec pomnilnika, da bi jo bilo racionalno
uporabiti. Sicer ti ne znam predlagati boljse alternative, ker ne poznam
ostalih zadev, ti pa predlagam da malo pogledas se okoli preden se
odlocis.

> ii) ali moram preden pozenem MOZILLO pognati enega od
>     WINDOW MANAGERJEV ??

Ce bos poganjal samo Mozillo potem ne potrebujes window managerja.

> iii) ogledal sem si GGI domaco stran. Z mojim pomankljivim
>      poznavanjem tematike, se mi je zazdelo, da bi verjetno
>      bilo mozno pognati MOZILLO  s pomocjo GGI softwerja..

Ne vem ce sem te pravilno razumel, toda ce milis na CGI= Common Gateway
Interface, se to nikakor ne da. To je samo vmesnik, ki omogoca da spletni
streznik komunicira s kaksnim od tvojih programov na strezniku.
Torej je ravno obratno: Spletni pregledovalnik je "X" za tvoj program.

> iiii) ali bi bilo morda bolj smiselno da bi enostavno priklopil
>       na moj CPU VIDEO CHIP ( recimo S3 )  in nato napisal driver,
>       ki bi postal del LINUX kernela ??

A ti mislis prav procesorsko plato z "all inclusive" narediti?

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist