[ LUGOS ] Namen liste...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Apr 14 12:24:11 CEST 1999

Marko Cuk wrote:

> Ja, mene je na zacetku motilo to, da nisem vedel kaj man moras pogledat. Man
> what ?
> Ce ti nobeden ne pove, da je ta ukaz za to in to, tudi man ne mores pogledat.

Ah, lepo te prosim.

Gres na www.dejanews.com

vtipkaš: +linux +apache +start

Če te recimo zanima, kaj se dogaja v tej smeri. In ne rabiš spraševati, kako se
starta recimo web server, ker ti ni nihče povedal, da je proces httpd (in ne
moreš pogledati z man). To je samo primer, tega vprašanja v realnosti ni nihče
postavil.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 609 645 256
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist