[ LUGOS ] prevajanje kernela 2.2.3

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Apr 19 22:59:10 CEST 1999

Zdravo!

Sistem je zaenkrat originalni RH5.2 s kernelom 2.0.36.
Kernela na tem sistemu do sedaj se nisem prevajal.

Pri prevajanju kernela iz subjecta mi ccp v nakljucnih trenutkih javi
cpp:output pipe has been closed
gcc:internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11 (ali 6)

gcc je 2.7.2.3

Ce poskusim ponovno prevajati, zadeva brez napak tece naprej "nakljucno
casa", nato pa zopet javi enako napako. Vcasih prevaja dlje casa, vcasih
manj.  Itd.

man gcc pravi:
 -pipe  Use  pipes rather than temporary files for communi-
              cation between the various stages  of  compilation.
              This fails to work on some systems where the assem-
              bler cannot read from a pipe; but the GNU assembler
              has no trouble.

To namrec uporablja v ukazni vrstici gcc (-pipe).

Sem iskal kje poda ta -pipe, da bi ga odstranim, a ne najdem.

Vsekakor pa bi zelel najprej vprasati ce je to mogoce znan
problem, da ne bom odkril tople vode.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist