[ LUGOS ] jaz?

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Apr 12 21:25:55 CEST 1999

crt jakhel wrote:

> ni mi prakticno menjavat kasetk, server je oddaljen :(

Pa kakor hoces. Mislim si pa, da te bo en 12 giga disk stal nekaj
denarja. 4mm DAT (HP recimo) zmore 12/24 giga.
To bi moralo zadostovati za normalne potrebe. Pa ce bos imel en recimo
12 giga disk, potem ko se krog zavrti,
bos moral kaj brisati z diska. Saj lahko trak zavrtis nazaj in ga
prepises preko.

Lahko pa naredis ful backup recimo enkrat na mesec, pa gres in zamenjas
kaseto, naprej pa inkrementalne backupe, ki jih gre se in se na eno 12
giga kaseto. Ce si pri denarju, si lahko omislis exchanger, ki ima
recimo 5-7 prostorov za kasetke.

Glede oddaljenosti serverja pa je takole... Ne vem, kako imas reseno. Ce
oddaljen server pomeni oddaljen preko LANa, potem lahko delas backupe
preko mreze, na remote trak. Ce pa oddaljeno pomeni oddaljeno preko WANa
(Interneta), potem pa poprosi neko zivo duso (kaksne zenske iz
administracije ali kaksnega tehnika), da ti menjava trakove vsak delovni
dan ali nekako tako. Vzeti trak ven in notri ni nobena umetnost.

To je moj pogled na stvari, ti pa kakor hoces.

=b
mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676