[ LUGOS ] Re: your mail

Lana Milinkovic lana na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Sep 13 21:52:34 CEST 1998

On Sun, 13 Sep 1998, Tic Pavlin wrote:

> Hmm..
> Ti dolocenih stvari ne razumes. Normalno je da cloveku, ki pride na
> morje, hoteli nudijo cim vec in je obala dobro razvita. Vendar ni tako
> tudi po turisticno nerazvitih predelih, kjer jih po vsej verjetnosti 1/2
> sploh se ni slisala za internet.

Hvala ker si mi razsvetlil obzorje in mi razlozi, da nekaterih stvari ne
razumem :)

Sicer pa dragi moj kolega...hrvaska je sestavljena iz obale, Zagreba in
ostalega. pretezni del Hrvaske zavzemajo obala in otoki ter Zagreb.
Prepricana pa sem da tudi v Osjeku in Slavonskemu brodu vedo kaj je
internet. Tako ne ostane veliko krajev, kjer za internet ne bi slisali.
predvsem tudi zato, ker je politika Hrvaske vlade gdele uvajanja novih
tehnologij povsem drugacna od slovenske. Lahko pa gres na dolenjski,
kocevski ali prekmurski konec slovenije, kjer bos ravno tako nasel bore
malo internetskih prikljuckov. Slovenija in internet sta predvsem
Ljubljana in Maribor kot univerzitetni mesti. vse ostalo je dalec zadaj.

In da ne bomo morili obcinstva s to razpravo, ki od tu dalje nima
zveze z linuxom, predlagam da mi svoje morebitne pripombe in videnja
situacije sporocis na privat mail.

Lep pozdrav,

Lana

Dodatne informacije o seznamu Starilist