[ LUGOS ] Sound Blaster 16 Pnp

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Pon Sep 7 16:03:43 CEST 1998

Dusan Matic wrote:

> Hi !

> Ja jst dobim isto sporocilo DMA (output) timed out - IRQ/DRQ config error
> in tole se mi izpisuje nonstop v konzoli ..
> Kako si resil tole zadevo ?? Jst mam tud rh 5.1 in awe 32
>
>  tnx
>
>   indy

Torej kot sem rekel problem je bil v konfiguraciji isapnp. Sicer ne vem ce
je tvoja kartica PnP, ce je in se si natancno sledil Sound-HOWTO in ti
/dev/sndstat izpisuje vse kot je treba in da ti ob zagonu zazna kartico,
potem je to tudi tvoja tezava.
Poglej si dobro predvsem I/O base adress v isapnp.conf (to je bila glavna
tezava pri meni).

Lep pozdrav,

             Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist