[ LUGOS ] Mail v LANu

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Sep 21 07:50:07 CEST 1998

Hojla!

On Sat, 19 Sep 1998, Blaz Zupan wrote:

> Odvisno na kaksen nacin imas mail shranjen na INET-u. Ce je odgovor POP3,
> potem ni dobrega nacina, ker POP3 ne ohrani envelope recepient, kar je
> nujno potrebno za nadaljno "razpecevanje" maila. Ta problem te bo udaril,
> ce se bo kateri od tvojih lokalnih uporabnikov odlocil, da se prijavi na
> kaksno mailing listo. Mailing liste v To: polju nimajo email naslova
> prejemnika ampak ime mailing liste. Tako program, ki bi nato naj razdelil
> posto med posameznimi uporabniki na tvoji lokalni mrezi, nima nobenega
> nacina, da ugotovi, komu je sporocilo v resnici namenjeno, ker se pri POP3
> [...]

Ja, POP3 kot protokol te informacije res ne obdrži, ampak ostane pa
zapisana v sami glavi maila. qmail recimo zapiše

sendmail pa menda nekaj takega kot

vendar za sendmail nisem zihr. V glavnem: fetchmail zna čisto lepo
razdeljevati pošto glede na te informacije. Sam pravkar preizkušam
kombinacijo qmail-fetchmail-qmail in zaenkrat sem zelo zadovoljen.

qmail (še malo EPPja :) zna tudi čisto lepo delati offline - vso
pošto, ki je namenjena ven, pač da v en mailbox, potem pa jo po želji
s programom serialmail pošlješ nekemu drugem SMTP strežniku.

Še URL z natančnimi navodili za prenos pošte ven:

http://home.earthlink.net/~dougvw/mailqueue.html

Za prenos pošte k sebi uporabi fetchmail - link je bil že objavljen.

Če uporabljaš pppd-2.3.x in opcijo dial-on-demand, ti lahko pošljem
skripto, ki avtomatsko (in varčno) prenaša pošto ven in noter. Ti moraš
samo povedati minimalni in maksimalni interval med dvema prenosoma.

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si