[ LUGOS ] Graficna predstava sysloga in ftploga

Peter Kunstler Peter.Kunstler1 na guest.arnes.si
Tor Sep 15 20:04:51 CEST 1998

Gasper Furman wrote:

> Pred casom sem na listi zasledil nek program, ki kar lepo baje obdela
> razne log datoteke in jih po moznosti tudi graficno predstavi. Prosil bi
> tstega, ki je to enkrat napisal, ce mi lahko se enkrat pomaila, ker zadevo
> nekako rabim. Ce pa kdo ve se za kaksen boljsi program pa kar. :)

Xwatch? Ta programcek daje caldera zraven svojih distribucij,
tako da ga najdes na njihovem ftpju:
ftp://ftp.caldera.com/pub/openlinux/lite/1.2.0/Packages/RPMS/xwatch-2.10-2.i386.rpm
Jaz sem rabil zraven se xforms-0.86-1.i386.rpm.

Lep pozdrav.

Dodatne informacije o seznamu Starilist