[ LUGOS ] Mail v LANu

Uros Gaber uros.gaber na powercom-si.com
Sob Sep 19 12:17:52 CEST 1998

Hi!

Sam ce to naredim, mi bo racunalnik sam 'skakal' po linijo gor in dol, tega
pa jaz nocem. Jaz bi rad tko naredil da bi se vsi maili shranjevali na linux
masini potem pa ko bi sel jaz gor na INET bi pa poslal naprej vse message...

Thanx!
Uro9 Gaber
Slovenia (Slovenija)

ICQ UIN: 3250978