[ LUGOS ] Emacs problem

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Sep 9 18:48:03 CEST 1998

> Hojla!
> Na mojem domacem PC-ju imam en fin editor UltraEdit, ki poleg zelo
> veliko drugih funkcij obvlada tudi open in save-as iz in na nek FTP
> server.  Recimo dam open from FTp, potem me vprasa za ime serverja in
> direktorij in file, pa ga odpre. Ko dam save ga poskusa sejvat na ta isti
> naslov. V bistvu ima vgrejen FTP client.  Sedaj pa me zanima ce imas
> kaksno idejo kako to narediti v Emacs-u.  Thanx...
>
>                         Andy

EMACS FAQ, Answerr 96:
96:  Ange-FTP -- transparent FTP access for Emacs's file access routines

  Author: Andy Norman <ange na hplb.hpl.hp.com>
  Latest version: 1.56 (comes with GNU Emacs 19)
  Anonymous FTP:
    /archive.cis.ohio-state.edu:pub/gnu/emacs/elisp-archive/packages/ange-ftp.t
ar.Z
  Mailing lists:
    Ange-FTP Lovers:
      ange-ftp-lovers-request na anorman.hpl.hp.com (for subscriptions)
      ange-ftp-lovers na anorman.hpl.hp.com (for submissions)
      /ftp.reed.edu:pub/mailing-lists/ange-ftp/ (archives)
    Ange-FTP Announcements:
      ange-ftp-lovers-announce na anorman.hpl.hp.com
  NOTE: now supports VMS, CMS, and MTS ftp servers

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist