[ LUGOS ] pine 4.03

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Sep 27 02:05:28 CEST 1998

> Glih se ukvarjam s qmailom, v INSTALL.mbox pise:
>
> * pine: Put ``inbox-path=Mailbox'' in your system-wide pine.conf.
>  (For pine versions more recent than 3.91, see also FAQ 6.2.)

ja to velja ce imas maile v eni datoteki... jaz pa nimam tako nastimano...
pri meni je vsak mail v svoji datoteki... in je razporejen po
direktorijih... v pine 3.96 je bil potreben poseg v source... samo je to
ze nakaj casa nazaj ko sem to naredil, pa tudi nimam vec sourca za to kaj
je potrebno popravit...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist