[ LUGOS ] Ventilator

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Tor Sep 15 11:33:05 CEST 1998

Zdravo,

Kupil sem ra=E8unalnik z NLX ohi=B9jem in osnovno plo=B9=E8o. =C8e ga =

dam v suspend mode, naredi enako z monitorjem in ustavi disk.
Le ventilator, ki hladi plo=B9=E8o in procesor, se vrti =B9e naprej
z isto hitrostjo. =

Ko sem pogledal v notranjost, sem videl, da dobiva ventilator =

napajanje iz priklju=E8ka za disk (+12V,GND), =E8eprav je na plo=B9=E8i =

konektor za ventilator s tremi kontakti (+12V,GND,spindle).

Poklical sem 'mojstra' (Jerov=B9ek & Co.), ki je sestavljal =

ra=E8unalnik, pa je rekel, da nimajo tak=B9nih ventilatorjev, =

katerim bi osnovna plo=B9=E8a regulirala hitrost vrtenja!?

Zanima me, ali kdo ve, kje bi lahko nabavil tak=B9en ventilator?

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dodatne informacije o seznamu Starilist