[ LUGOS ] Zvocna kartica !!!

Kristjan Kosic - |Chris| kristjan.kosic na pro-bit.si
Sre Sep 9 14:44:33 CEST 1998

-----Izvorno sporočilo-----
Od: Bostjan Spetic <bostjan na centralbroker.com>
Za: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Datum: 9. september 1998 14:42
Zadeva: Re: [ LUGOS ] Zvocna kartica !!!

>mislim da moras v nastavljanju kernela obkljukati opcijo ki govori o neki
>podpori za /dev/dsp
>

>lp, bostjan

Tudi to sem v kernelu vkljucil ampak zazna mi zvocno kartico , vendar samo
to in nikakrsnih dodatnih mixerov in podobne, ali lahko oziroma ali mora
biti poleg Windows sound system tudi v kernelu deklariran ??

bye
        |Chris|

Dodatne informacije o seznamu Starilist