[ LUGOS ] Problemi z ethernet

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Čet Sep 24 19:57:38 CEST 1998

~aloha~

>Bacaj HUB. In daj one stiri masine (fw, pak, zak, mak) na coax. Ce pa >imas
>vse mrezke samo UTP, potem pa ... hja, nov HUB.

e... ni nujno da je HUB crkcrk. pri Win95 se dogaja (ce jih mas na
PAK&ZAK&MAK), da crkulje arp tabela. tak da je potrebn refreshat
stvar. to je seveda cisto OK opravljeno, ce izklopis UTP povezave
na HUB in jih nato priklopis (s tem izgubi stock freq) in ga obnovi.
Ko se bo ponovno to dogodilo, pusti kable pri miru in resetiraj
masine. morda pomaga.
Lahk probas tut sam rocno polat arp requeste. no, kar kol.. probi..

                                            LPP; Ernest Z.

Dodatne informacije o seznamu Starilist