[ LUGOS ] TV kartice & linux

Primoz Potocnik primoz.potocnik na fs.uni-lj.si
Sre Sep 9 13:25:30 CEST 1998

On Wed, 9 Sep 1998,  Metod Kozelj wrote:

> Ti ne rabis TV tunerja, temvec eno kartico, ki ti generira kompozitni
> signal za TV. Recimo ATI PC2TV kartico.

Ne bo slo. PC2TV kartica poskrbi za prikljucitev TV-ja na racunalnik, moj
problem pa je ravno obraten: doma nimam televizorja, zato bi video posnetke
rad predvajal na racunalniski monitor.

adios, primoz

Dodatne informacije o seznamu Starilist