[ LUGOS ] Mail v LANu

Iztok Umek iztok na ieee.si
Sob Sep 19 10:59:14 CEST 1998

On Sat, 19 Sep 1998, Uros Gaber wrote:

Ne poves, na kaksen nacin bi pobiral. SMTP ali POP? Ce SMTP, potem imas
zraven sendmaila v poddirektoriju skripto etrn.pl ki ti to naredi.

LP,
	Iztok

> Hi!
>
> Zanima me naslednje:
> Kako bi naredil doma na linux masini, da bi mi pobirala mail z INETa, ko bi
> se konektal na INET, potem bi pa doma iz razlicnih racunalnikov v mrezi spet
> pobiral mail iz te linux masine, za dolocen POP3, in spet da bi isto deloval
> kot SMTP, ko bi bil offline bi iz masin v LANu posiljal vse maile na linux
> masino, ko bi se konektal bi jih pa linux masina poslala v svet...
>
> Thanx!
> Uro9 Gaber
> Slovenia (Slovenija)

> [...]

InterNet: iztok na ieee.si       Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist