[ LUGOS ] stevec prenosa.

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Ned Sep 13 00:12:30 CEST 1998

Hallo!
V kaslc(lepa slovenska besdea:)) sem dobil ponudbo za internet prek
kabla(catv), mozni pa sta dve varjanti.. A) neomejeno, B) po MBytih
prenosa. Doma imam 2 masini, in seveda ne mislim zakupovati se enega
IPja, zato bom postavil Linux masq med modem in mrezo. Najprej me
zanima, ce potrebujem dve mrezni(za "router" masino), torej ali moram
fizicno lociti povezavo modem-"router", "router"-lan, ali pa lahko je
lahko nekako tako modem-"router"-lan. Druga stvar, ki me zanima, pa je
ta, ce obstaja kaksn stevec, ki bi stel prenos preko mreze, vendar le
preko modema in ne tudi preko lokalne mreze.
								lp, OneHalf

Dodatne informacije o seznamu Starilist