[ LUGOS ] Philips CD-RW (fwd)

Dejan Beznec D.Beznec na s-gms.ms.edus.si
Čet Sep 17 14:55:52 CEST 1998

On Sep 17, 12:51pm, Roman Maurer wrote:
> Subject: [ LUGOS ] Philips CD-RW (fwd)
>  Imam tezave z instalacijo PHILIPS CD-RW pogona v
> Linuxu. Naprava je ATAPI, obeseno pa imam kot
> slave na sekundarnem ide kanalu. Linuxa nikakor ne
> morem pripraviti do tega, da bi delal z zadevo;
>  Zelo bi bil hvalezen, ce bi mi nekdo lahko
> povedal kaj vse je potrebno narediti (katere
> module je treba vkljuciti v kernel, katere
> simbolicne linke je treba narediti...) da bo stvar
> delovala, ali pa mi vsaj sporocil naslov, kjer
> lahko najdem ustrezno dokumentacijo (Linux CD-R
> Howto govori le o napravah SCSI).
Ja, ATAPI CD-RW dela pod Linuxom prez problema. V kernelu moras vljuciti
podporo za emulacijo SCSI-ja ter v rubriki SCSI vkljuciti se podporo za SCSI
CD-ROM in SCSI Generic. S tem bo racunalnik emuliral SCSI adapter, ki bo v
primeru, ce ze imas enega, naslovljen kot drugi. Ce das pri prevajanju kernela
le SCSI CD-ROM bo le-ta prva naprava v SCSI verigi, ce pa das se za disk, pa
najverjetneje druga, vendar tega nisem poskusal.
Ko potem snemas CDje, das v pri programu cdrecord, za device paramater 0,0,0
kar pomeni, adapter 0 (ce ze imas en SCSI adapter bo to 1), naprava 0 (ce je
prva) in LUN 0 (ce nimas jukeboxa bo vedno 0).
Upam, da je kaj pomagalo.
	Lep pozdrav
		Dejan

--