[ LUGOS ] Re:

Jernej Horvat zagi na keson.kibla.org
Sob Sep 12 20:50:20 CEST 1998

12 Sep 98, @ 20:31 - Darko Bulat <lugos-list na lugos.si>

> omarice z vsemi paricami vred.). Nekateri drugi kazalci pa kazejo
> nasprotno sliko (npr. kolicina telefonskih prikljuckov na 100 prebivalcev,
> dejstvo, da se ISDN uvaja sele letos, itd..).

Hrvaski "morbidtel" je drag ko zafran.

Hrvaska vlada je (ze nekaj casa nazaj) dala razpis za ponudnika inet preko
catv. Razpis je seveda dobila hrvaska firma. Slabo je to, ker je EN sam
ponudnik. Pri nas jih je vec. O:->

 Ampak - "lepa njihova" drzava (kot organ) dela nekaj na tem oz. pozna to
tematiko. Nasa vlada pa...

Koga lahko pobaram o tem ? root na telekom.si ?

                                         Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                    http://niet.home.ml.org/
            Get PegasusMail @ http://www.pegasus.usa.com/