[ LUGOS ] Mrezna kartica

Jernej Horvat zagi na keson.kibla.org
Sre Sep 2 01:21:57 CEST 1998

1 Sep 98, @ 21:36 - Matjaz Vidic <lugos-list na lugos.si>

>         kupit mrezno kartico, 'ma kdo kaksen predlog kaksna bi bila
>         najbolj primerna ??

Za catv inet je dobra katerakoli ethernet kartica.

Danes sem ravno testiral ASUS PCI-L101 in DELA pod Linuxom
(prepozna jo kot Intel EtherXpress Pro 10/100). Maloprodajna cena
pri Comtronu  je okrog 10.000 SIT. Medtem ko je veleprodajna
cena za original Intel kartico vec kot 12.000 SIT. Pa izberi ! ;->

Od cenejsih ti priporocam Compex RL2000 PCI. Stane okrog
4.000 SIT.

3COM pa samo 3c509b. PCI verzije se (tudi pod Windowsi)
obnasajo cudno. (moje izkusnje press)

                                         Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                    http://niet.home.ml.org/