[ LUGOS ] Re:

Tic Pavlin onehalf na gimp.ml.org
Sob Sep 12 20:37:16 CEST 1998

> Stopnja razvitosti telekomunikacij je po nekaterimi kazalci vedno bila
> (tudi v nekdanji skupni drzavi) najmanj 5 let pred Slovenijo (npr. 620 Mbps
> ATM hrbtenica hrvaskega akademskega omrezja, skoraj popolna digitalizacija
> celotnega telekomunikacijskega omrezja.. mimogrede, ko so na Hrvaskem uvajali
> v pogon le se digitalne centrale tipa AXE-10 so v Sloveniji se vedno ponekod
> postavljali Metaconte-stara jajca.., popolni nadzor in vpogled v telekomuni-
> kacijsko omrezje do nivoja posamezne omarice z vsemi paricami vred.). Nekateri
> [...]

Ja..
Stvar je na Hrvaskem, vsaj po mojem mnenju, nekako taksna. Hrvati imajo
dobre ideje, vendar jim obcutno primankuje denarja. Lep primer tega je
GSM, ki se tam sele razvija, in kdor je kakorkoli prebival poletje na
hrvaski obali, je opazil da imajo recimo nekako 15x preobremenjeno
omrezje, glede na naval turistov, kar pa pomeni,da si potreboval za
izhodni klic 15 MINUT!!! Da ne govorim o tem, da te nihce ni mogel
poklicati. Kar pa se fiksnega omrezja, je vsaj kolikor jaz vem, razvito
samo okoli zagreba in okolice, kar pa se tice Dalmacije  in Istre pa bol
Suxa...

						lp, OneHalf

Dodatne informacije o seznamu Starilist