[ LUGOS ] Problemi z efs2

Borut Kumperscak kumpri na mindless.com
Sre Sep 30 17:50:36 CEST 1998

Hvala za pomoc, vendar...

At 12:38 +0200 30/9/98, Borut Mrak wrote:
>Particija ne sme bit mountana!!!
>Torej umount /dev/hdc

Prav bi verjetno bilo umount /dev/hdc3, a ko to odtipkam mi napise da
particija sploh ni mountana (mount pa rece da JE mountana!)

>»e ima¼ na sistemu samo eno particijo, vtakni boot disketo (ponavadi je to
>kak¼na rescue ali kaj podobnega, ki pride zraven distribucije, ki ima fsck
>ęe na sebi), in zaęeni e2fsck.

1. na boot/root disketi od slacka ni e2fsck (to ni problem, glej tocko 2.)
2. fdisk /dev/hdc mi pokaze samo particiji hdc1 in hdc2, torej nima fsck
cesa cekirat

>Stikala so opisana v man e2fsck, FYI, uporabi opcijo -b st_bloka.
>
>Vsaj pri meni se superblock po defaultu shrani na blokih n*8192+1, t.j.
>8193, 16385, 24577, 32769,...

Ne pomaga, e2fsck vedno konca z istim sporocilom "Could this be a
zero-length partition?"

Se enkrat kljucno vprasanje: rad bi popravil velikost particije, ki je zdaj
0 (ceprav naceloma dela), na eno normalno cifro brez ponovne instalacije
sistema.

>P.S.: Ne vem kaj smatra¼ pod tapoceni Seagateov disk...jaz sem imel do
>zdaj dva IDE Seagateova diska, eden (2.5G) je dobro leto  v tej mashini in
>¼e ni izgubil niti bitka. Takisto je prej¼nji (420M) delal brez napak
>dobri dve leti. In ¼e vedno dela v sosedovem raĖunalniku.

Nic slabega, "poceni" so tisti za domaco rabo, "drazji" so tisti za
streznike in podobno ker naj bi bili kvalitetnejsi (?).

7<umpri

Dodatne informacije o seznamu Starilist