Brez zadeve

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Sob Sep 12 19:57:09 CEST 1998

11 Sep 98, @ 19:43 - Rok Krulec <lugos-list na lugos.si>

>  Po moje bi blo treba kasno Pasadeno prepricat da da v Monitor
> LinuX prilogo, ki jo ureja LUGOS in vsak mesec pripravi clanke. =Jack ti
> pises za te revije a lahko kej urihtas ?

Pasadena pise o tem kar pac uporabniki uporabljajo. (Win*)
In niti ti clanki niso dovolj strokovni. Megla.
Nobenih podrobnosti.
Programi se testirajo na PCjih, ki mocno presegajo POVPRECNI
slovenski PC. V firmah je se slabse.

Bi z veseljem pisal o Linuxu v Monitorju. Ce me hocejo....pa nocejo.
Ocitno zaradi barve las. :>

> Do takrat ko bo izhajala priloga v Monitorju pa se narocte na
> LinuxJournal pa bo.

Kaj pa ce bi naredili kaksno online/newsletter varianto ?

                                         Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                    http://niet.home.ml.org/
            Get PegasusMail @ http://www.pegasus.usa.com/