[ LUGOS ] spet isdn

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Sep 14 13:42:18 CEST 1998

ojla!

> ttyI0 + minicom. Mislim da dokler to ne dela, nimam kaj
> delati z .*ppp.*
>
> No, vsaj dokler rabim ppp čez X.75.

hmm, jaz imam problem.. lahko da je podoben... mogoce bo kdo kaj vec vedel
o tem... in sicer... imam isto isdn... ko se priklopim direktno na MT mi
zadeva cisto lepo dela... ko pa grem preko centrale mi zadeva sploh ne
diala... kaj je narobe? fantje, ki so montirali centralo prvijo da je
nekja narobe z protokoli... samo jaz nisem v to preprican... ker zadeva
dela direktno lepo, preko centrale pa SPLOH ne mrda... ma kdo kako idejo
kaj bi bilo narobe?

poleg tega.. ali ima kdo nastimas dial-on-demand preko isdn? ce ja bi
prosil za malce pomoci kako nastimanti diald.conf file...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist