[ LUGOS ] HTML + cgi

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Sep 9 07:11:53 CEST 1998

> Ja samo to potem pomeni, da lahko vsak user zaganja svoje cgi skriptice.
Ne, ce relevantne direktive das v <directory> </directory> blok. Potem
te nastavitve delujejo samo za dani directory.

http://www.apache.org/docs/mod/core.html#directory
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist