[ LUGOS ] HTML + cgi

The Creator andy na here.ml.org
Tor Sep 8 21:38:05 CEST 1998

Druga moznost pa je to da naredis namesto nekaj.cgi nekaj.buzumbura in
nikomur ne poves kaj ta koncnica naredi.

Pa se to, ce si dobro skonfiguriral tvojo masinico, se ti ni treba bati
slabih CGI-binov. Ce pa se res bojis vsega skupaj, naredi en program ki
enkrat na uro preskenira home direktorije in pobrise vse cgi-bine.

rm -rf `find /home/httpd/html/ -type f -name ".buzumbura"`

			Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist