[ LUGOS ] routed

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Sre Sep 23 17:45:34 CEST 1998

    Pozdrav!

    Na FreeBSD2.2.6 masini imam DNS server & proxy & apache,
2NIC-a, eden na inet drug na intra.
Sej vem,da je to sam za linux,ampak je zlo podobno...
    Zanina me kaj morm nardit, da bom en IP routov direktno iz intra na
inet in obratno. Seveda mi je jasno da z "route" komando, ampak stvar
ne daje zeljenih rezultatov. Ja, sumim da je zlo v zvezi z rc.conf, ampak
jest nimam velik pojma pa raj pri mir pustim, dokler mi en ne pove, kaj
morm res nardit. In sicer je v rc.conf med drugimi tudi:

defaultrouter="NO"         # verjetno bi to kaj bilo v zvezi s tem
gateway_enable="NO"   # ali pa to
router_enable="NO"       # se eden??
mrouted_enable="NO"    # hudica...
forward_sourceroute="NO" # ...