[ LUGOS ] tape ...

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Sep 1 10:05:48 CEST 1998

Zivjo

S tistim mojim nesrecnim trakom sem sedaj probal nekaj stvari in sicer na
eni drugi masini (hp) tape lepo bere tudi po tistem slabem sektorju, ampak
prebere samo del podatkov...

Jaz sem dump delal s temle ukazom:
dump 0usfd 5000 /dev/nst0 42500 /

(ker nikjer vec ne najdem manual page za dump) sprasujem ali to pomeni, da
moram tudi DDju, s katerim sedaj berem cel trak kako prilagoditi, da bodo
dolzine zapisov/gostota? ista?

hvala za vsak info...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist