[ LUGOS ] Windows 95 Share - Mountanje pod LinuXom

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Sep 3 14:27:49 CEST 1998

> Hello,
>
> a obstaja kaksna varijanta, da bi brez kaksnih prevelkih
> programov in instalacij mountov Windows95/NT sharane diske
> na Linux mashini ala kaksen kernel driver pa da bi pol kr
> mount masina /kam -o neki.

ce govorimo o Win95 diskih na doual boot masini, dodas v kernel vfat driverje,
pa dela. Ce gre za dual boot NT masino - milsim da eni eksperimental kerneli
podpirajo NT32 particije?

Ce gre za povezavo med linux masino in NT/Win95 masino, potem pa samba.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist