[ LUGOS ] se time in C

Damjan Damjan
Tor Sep 29 19:55:42 CEST 1998

Jaoooo!!!
Hvala vsem (razen tistim z cvetkam (q:)))
Sam, al noben ne zna normalen odgovor napisat???
Mogoce nisem bil dovolj jasen, zato bom seenkrat napisal, kaj zelim
izvedeti...
Zanima me kako se rece funkciji in v kateri knjiznjici se nahaja, ki
enostavne vrne 1 ali 0
ce je bila pritisnjejna katerakoli tipka. Upam, da je zdej to bolj
razumljivo...

Hvala za tip z lugos-prog listo.. Bom povohal zadevo in se nanjo prijavil,
ko bom mel kabl doma, da bom mel za vsako listo svoj acc... Ampak vseeno...
Tnx
-Zobo

BTW: Kaksen Jaka?

> Poggy nej bi nakak tole delu:
> zalaufa.. neki PrintFa, pol je pa treba v 10ih secih neki prtisnt
> vsako sec se narise "." in pol vsakic vprasa ane...
> Jest sem vajen C++ DOS programiranja ( se bl pa Pascal) in bi tkole to
> naredu
> if (kbhit()) ch=getc(stdin)
> neki tazga no
> Pol pa proggy ustrezn return nardi, da ga lohka pol z
> $? jem ponucam
>
> help
> tnx
> -Z

Sam sem zelo proti ncurses, kjer se to ne rabi, tole je en tak primer.
     #include <stdlib.h>
     #include <stdio.h>

     #include <termios.h>
     #include <string.h>

     static struct termios stored;

     void set_keypress(void)
     {
         struct termios new;

         tcgetattr(0,&stored);

         memcpy(&new,&stored,sizeof(struct termios));

         /* Disable canonical mode, and set buffer size to 1 byte */
         new.c_lflag &= (~ICANON);
         new.c_cc[VTIME] = 0;
         new.c_cc[VMIN] = 1;

         tcsetattr(0,TCSANOW,&new);
         return;
     }
     void reset_keypress(void)
     {
         tcsetattr(0,TCSANOW,&stored);
         return;
     }

S temle programckom das terminal v SINGLE-KEY mode. Kar pomen, da
getc() in podobni ne bojo cakali do \n ampak se bo zakljucil ob prvi
tipki. Ce zelis sedaj kbhit() narediti, je vse kar rabis
ena select() za stdin. Ce ugotovis da je pritisnjena, samo se spraznes
buffer z getc() in imas kar zelis.

p.s: drugace za taka vprasanja obstaja lugos-prog lista, ki je namenjnea
programiranju. (Mislim, da ni potrebe da obremenjues in floodas
mailboxe takim, ki jih to ne zanima)

mare

--

                    Marko Mlakar : mare na security.eu.org