[ LUGOS ] Problemcek

Borut Kumperscak kumpri na mindless.com
Čet Sep 3 11:54:30 CEST 1998

At 06:57 +0200 3/9/98, Uros Gaber wrote:
>Hi!
>
>Tam ti ponujajo moznost da jim posljes na njihov naslov prijavnico s
>cekom...
>To storis tako:
>- na banki moras imeti odprt devizni racun
>- potem pa gres na banko pa vplacas znesek, oni po kaksnem tednu posljejo ta
>cek prejemniku pa je...
>- na cek morajo napisat stevilko narocila, ali pa karkoli bi lahko potrdilo
>da je to za tvoje narocilo...

Jaz sem jim poslal mail na subs na ssc.com z mojimi podatki in prosnjo, ce se
da brez kartice narociti na LJ.  Po kakem mesecu (takrat so ravno
spreminjali sistem narocnin, zdaj bi moralo biti hitreje) sem dobil odgovor
da ni problema, po dvet tednih pa je bila ze revija v nabiralniku. Zraven
pa racun, ki ga placas recimo preko LB.

7<umpri

Dodatne informacije o seznamu Starilist