[ LUGOS ] Router kartice.

andrej.kositer na slon.net andrej.kositer na slon.net
Sob Sep 12 10:52:30 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Edi Suc wrote:

> Zanima me, ce ima kdo neposredne izkusnje z router karticami (beri: jih
> uporablja). Rabim informacijo o tem, kako se obnesejo na manjsi mrezi
> racunalnikov (okrog 20-30) z najeto linijo, koliko problemov je s
> postavitvijo in vzdrzevanjem ter kje se jih dobi.

Hi!

Ker ti ni noben odgovor, na kratko:

- router kartice pod Linuxom delajo BP.
- na voljo je vec razlicnih proizvajalcev
- funkcionalno so ekvivalentne XY routerjem
- prednost je v tem, da je cel routing sistem bolj konfigurabilen (OS)
- ce jih dobro skonfiguriras vzdrz. ne potrebujejo, vse je odvisno od
stabilnosti serverja

lp

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist