[ LUGOS ] NULL znaki na koncu datoteke.

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Sep 3 08:40:57 CEST 1998

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Welcome to the club :)

> Hja, recimo takole:
>
> sed 's/\0//g' < input > output

Tole ne dela. NULL znaki ostanejo.

> Lahko jih pa zamenjas z, recimo, presledkom:
>
> tr "\0" " " < input > output

Tole ne rabim, rad bi se znakov znebil. Zadevo rabim za to, da na trak
zapisem write dostope do traku (kdaj so se izvajali backupi). Ce to ponobno
preberem, mi do 512 ali 2048 meje (odvisno od tracne) napolni z NULLi.
NULLov se moram znebiti, dodati na konec se en zapis, trak zavrteti nazaj in
ponovno zapisati vsebino. To je to.

Sem pa dobil ta pravo resitev:

tr -d '\000' < /tmp/header > /tmp/header5

Zdaj imam info na traku, kolikokrat je bil trak uporabljen za backup in
kdaj.
Vseeno hvala!

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676