[ LUGOS ] se time in C

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Tor Sep 29 11:01:46 CEST 1998

Ojojojoj.

A ni uradni jezik tukaj slovenscina.
Kar zmrazi me ob taksnem spakovanju.
Pa ne da bi rad zacel kaksno sveto vojno, toda dajte drzite se
slovenskega jezika.
Mislim, da se vecina s tem predlogom strinja. Jaka ?

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist