[ LUGOS ] Apache 1.3.1 in virtualni hosti

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Sep 8 15:44:15 CEST 1998

On Tue, 8 Sep 1998, Gasper Furman wrote:

> Zanima me ce je se kdo imel kaksne probleme z tem apachejom. Sam imam
> namrec problem, ki mi ga nekako se ni uspelo resit. Ne morem in ne morem
> imet virtualnega hosta. V prejsnih verzijah je to vse delovalo. A se me
> kdo prosim usmili, in mi poslje na privat mail vse conf datoteke; morda mi
> bo pomagalo.

Meni se je dogajalo, da mi je na naslovu x.y pokazal strani virtualca za
x.z - to sem resil tako, da sem dal na zacetek spiseka virtualcev se
enkrat kar pravi host, torej x.y...

upam da pomaga :)
					bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist