[ LUGOS ] ppp

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Pon Sep 28 18:46:17 CEST 1998

On Mon, 28 Sep 1998, Primoz Sfiligoj wrote:

> Sem pogledav PPP How to, vendar tam nic ne pise kako spremenit privzeto pot
> (default route)

PPP-HOWTO-sl, kot že rečeno nekje na lugos-u:

  18.4.  Privzeta pot ni nastavljena

  Če pppd noče nastaviti privzete poti, je to zato, ker (dokaj pravilno)
  noče odstraniti oz. zamenjati že obstoječe privzete omrežne poti.

  Običajni razlog za to napako je, da v nekaterih distribucijah privzeta
  pot kaže na Ethernet kartico namesto da bi bila to specifična omrežna
  pot.

  Glejte Linux NAG (Network Administrators Guide) in NET2/3 HOWTO-je za
  informacije o pravilni nastavitvi Ethernet kartice in pripadajočih
  poti.

  Možno je tudi, da vaša mreža že uporablja ,vozel` (gateway) ali
  usmerjevalnik in je vaša usmerjevalna tabela nastavljena, da kaže
  privzeta pot na to.

Poglej si drugi odstavek!!!

Tudi tole je iz PPP-HOWTO-ja, razdelek 14.

  Če ne vidite usmerjevalne tabele z dvema vnosoma, je nekaj narobe. Če
  vaš sistemski dnevnik pokaže sporočilo, da pppd ni zamenjal obstoječe
  privzete poti, potem privzeta pot kaže na vaš Ethernet vmesnik - ki
  MORA biti zamenjana z specifično omrežno potjo: IMATE LAHKO SAMO ENO
  PRIVZETO POT!!!

  Morali boste preiskati vaše inicializacijske datoteke, da najdete
  mesto, kjer je nastavljena privzeta pot (uporabljen bo ukaz route add
  default...). Spremenite to v nekaj takega kot route add net....

Tole pa je iz PPP-FAQ:

  7.16.  The pppd process reports that it won't replace the existing
  default route. How do I get it to use the default route?

  This is another Slackware ´enhancement´. The Slackware package added a
  default route to the ethernet controller during the startup sequence
  in the /etc/rc.init1 script. This statement is:

       /usr/bin/route add default dev eth0

  The problem is that the statement has absolutely no functionality with
  the proper routing. A default route is designed to be sent to a
  router, not just dumped on the ethernet controller.

  The pppd process is configured to not replace a default route if a
  default route is currently used before it starts. It does this for
  security reasons. Since Slackware uses the default route incorrectly,
  the pppd process is unable to install a new default route.

  To correct the problem you need to replace the default route statement
  in the /etc/rc.init1 script with a proper network route. See the
  Net-2-HOWTO for the instructions on what should be used.

P.S.: Opravičujem se za dolžino tega sporočila, vendar me ujezi, ko nekdo
trdi, da nečesa ni, pa je samo bežno preletel dokumentacijo, ali pa še to
ne.

|Borut Mrak a.k.a. PyO-GEniC  | bibi na rulz.org         |  phone: +386|
|a wannabe bofh,              | borutm na bigfoot.com    |  (0)65 51248|
|irc operator at irc.rulz.org | borutmrak na hotmail.com | (0)61 267876|

Dodatne informacije o seznamu Starilist