[ LUGOS ] PPP povezava v S.u.S.E Linux 5.2 za newbie-a

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Sep 17 19:21:19 CEST 1998

On Thu, 17 Sep 1998, Matija Grabnar wrote:

> Garantiram ti, da tole ne bo delovalo.

Jaz za vsak primer raje ne bi bil tako preprican. Kaj ce bo tisti recimo
na svoji masini postavil name server in en interface skonfiguriral z IPjem
193.2.0.66...?  >;->

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist