[ LUGOS ] majce (#2)

Iztok Polanic ssdipola na guest.arnes.si
Pon Sep 21 22:09:06 CEST 1998

On Mon, 21 Sep 1998, Jaka Mele wrote:

> [...]

Kje si pa to vzel (LUGY)? Ce res obstaja bi rad vedel tudi url :)

> Jaz sem ze malce spraseval in izgleda da bo cca. 1DEM na vsako barvo
> (duplo ce je na obeh straneh), plus 700 sit za prazno majico. Zdaj nekaj
> mutim, da bi se pridruzili enemu kolegu, ki bo vecjo kolicini majck
> nabavil, da bi bila cena sto ali vec tolarjev ceneje / majco...

V kako kratkem casu bo lahko ta tvoj kolega nabavil majce? Ker potem bi se
lahko en nasel, ki bi naredil cgi, da bi podali velikost majc, barvo in
naslov, kam naj prispejo majce.

								Pozdrav.

                                          //////
      xxxxxx                             ( o o )
      xx  xx           |           From: Iztok Polanic           |
       xxxx            |  E-mail: Iztok.Polanic1 na guest.arnes.si  |
      xx  xx           |      WWW: http://kotzi.home.ml.org      |
     xx    xx          |            http://www.intering.si       |
    xx      xx         |           ICQ: Kotzi => *12556824*      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist