[ LUGOS ] ZOLTRIX - Tezave

Kristjan Kosic - |Chris| kristjan.kosic na guest.arnes.si
Pon Sep 7 21:34:46 CEST 1998

On Sun, 06 Sep 1998, you wrote:
>On Mon, 7 Sep 1998, Kristjan Kosic - |Chris| wrote:
>

>--------------------
> Torej  ne najde mi nikakrsnih dodtnih audio ali mixer naprev... Ali ima to
> mogoce kaksne povezave z nastavitvami MPU-401 v kernelu ???
>
>Kaksno kartico pa imas? Mogoce imas kaksno 'SB16 compatible', ki pa ne
>uporablja SB16 kompatibilnega mixer cipa?
>
>     D.

imam ZoltriX kartico in je tudi MSS compatibilna, ne najde mi nic tudi ce
napisem cat nekaj.waw > /dev/dsp in sicer javi : " /dev/dsp/ no such device
or adress " Je ze kdo uporablja oziroma ima doma kartico ZOLTRIX  AUDIO PLUS
6400 3D ....

Prosim za kaksne predloge oziroma mozne resitve ???

  	| nickname:  	|Chris|				|
	| e-mail:  	kristjan.kosic na guest.arnes.si	|
	| adress: 	Breg 32, 3210 Slov. Konjice	|
	| TEL: 		+386 63 755-804		|

Dodatne informacije o seznamu Starilist