[ LUGOS ] majce

Jaka Mele jack na lugos.si
Pon Sep 21 20:19:07 CEST 1998

On Mon, 21 Sep 1998, Roman Maurer wrote:

> Kaj je torej zdaj z majicami?
> Ce jih bo kdo natisnil, jih kupim vsaj stiri.
> Taka majica ti pa res vedno prav pride, tudi jeseni.
> Na lugos na lugos.si vprasujejo ljudje (celo iz Jugoslavije - LUGY)
> kje se jih da kupiti ...

Jaz sem ze malce spraseval in izgleda da bo cca. 1DEM na vsako barvo
(duplo ce je na obeh straneh), plus 700 sit za prazno majico. Zdaj nekaj
mutim, da bi se pridruzili enemu kolegu, ki bo vecjo kolicini majck
nabavil, da bi bila cena sto ali vec tolarjev ceneje / majco...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist