[ LUGOS ] linux-winnt primerjava

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Tor Okt 20 16:13:28 CEST 1998

    Pozdrav!

>Da bi bila zadeva na nivoju, to ne bi delali sami, ampak v sodelovanju z
>nekim "neodvisnim" posrednikom - recimo revijo Monitor...
>Linux streznik bi postavili in skonfigurirali mi, clani LUGOSa; NT
>streznik pa lahko postavi Microsoft, oziroma kaksen njihov MCP, ali drug

>profesionalec... Rezultete, zapazanja in ugotovitve povzamete/zmerite vi.

OK
>Fino bi bilo, ce bi imeli kaksno lokalno mrezico clientov, da bi oba
>streznika primerno (realno) obremenili, tako da bi morda to zdruzili s
>kaksnim vasim testom racunalnikov/streznikov..

>Vkolikor niste zainteresirani bomo sodelovanje ponudili se drugim revijam.
>Sicer pa cakam na odgovor (lahko privat meni)..

Prvic: Mi (Zejn d.o.o.) nismo revija, ampak majceno podjetje za izdelavo
         domacih strani in oglasevanje le-teh. Delava dva in sicer poleg
         faxa / gimnazije 4.letnik
Drugic: ideja je zelo dobra, vendar mi iz zgornjega konteksta ni uspelo
izvedeti,
          kaj v bistvu je na meni, da ponudim. Zainteresiran sem vsekakor za
          pomoc (zgolj v izobrazevalne namene).
Tretjic: imam lokalno mrezico klientov (1server +4klienti)
Cetrtic: obstaja mnogo firm (Jerovsek ipd), ki komaj cakajo da lahko
        posodijo svoje masine za taksne in drugacne teste. Torej bi recimo
         s 6imi klienti simulirali real-time traffic, mogoce se po IPv6 (da
koncno
        vidimo, koliko je ra rec resnicno podprta).
Petic: stvar bi bila aktualna tudi za druge revije (PC-Welt&Byte ipd.)
n-tic: stvari se je potrebno profesionalno lotiti (in nikakor ne
enostransko).
        Prav tako po mojem mnenju ni dovolj en dan, da se stvar testira...
Potrebno
        je imeti veliko userjev, procesov, namernih napak ipd., da OS zares
pokaze
        svoje karakteristike. Zatorej to ni kaksen mali projektek, ki bi se
opravil cez
        noc, ampak raje obsezno testiranje.
problem je tudi v tem, ker se MS-jevih streznikov (IIS ipd.) ne da
nastavljati remote
(HTTP man je zgolj cheap iluzija), tako da verjetno ni mogoce, da bi kak
MS-jev
strokovnjak prisel in konfiguriral server. No, mogoce iz MS Slo... Ce ne bi
slo
drugace imam tudi jaz nekaj izkusenj s konf. serverja pod NT-ju (1.5let),
tako da bi
se rec iz te strani dala konfigurirati iz druge pa kot pravite, ni problem
(LUGOS).

no, povejte se vi, kaj si o tem mislite...

                                                                LPP, Ernest

Name: Ernest Zejn
E-mail: ernest na zejn.si
WWW: www.zejn.si